سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره تغییر نظر AFC در بحث میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: هیئت ایرانی مذاکره کننده برای بحث میزبانی نمایندگان شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به مالزی رفت و با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد.

او افزود: در این حوزه مسئولان باشگاه‌ها اطلاع رسانی کاملی داشتند و فدراسیون فوتبال هم از روز اول اعلام کرد در کنار باشگاه‌ها و حامی تصمیم آن‌ها است. پس از ارسال نامه رسمی AFC تا ساعات دیگر اطلاع رسانی کاملی خواهیم کرد. استقلال و شهرخودرو ایران شنبه هفته آتی نخستین بازی خود را در مرحله پلی آف در امارات برگزار خواهند کرد. اقدام لازم برای دریافت روادید فوری اعضای این ۲ تیم هم امروز (پنچشنبه) از سوی فدراسیون انجام می‌شود تا مشکلی برای اعزام آن‌ها به امارات نباشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نکته مهم بعدی درباره برگزاری دیدار‌های دور برگشت مرحله گروهی است که طبق اعلام شروط فدراسیون فوتبال به AFC این رقابت‌ها با میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. فدراسیون در پاسخ به نامه AFC در روز دوشنبه برای این موضوع تضمین خواست که با مذاکرات انجام شده شرط ما محقق شد.

علوی درباره دلیل میزبانی نکردن نمایندگان کشورمان در پلی آف گفت: این تصمیمی است که در کمیته مسابقات اتخاذ شده و ما هم منتظر اعلام رسمی AFC هستیم. البته جمع بندی به صورت کامل با حضور مهدی علی نژاد، ابراهیم شکوری و مدیران ۴ باشگاه صورت گرفت و اکنون منتظر نامه رسمی برای اجرایی شدن میزبانی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار