سرپرست باشگاه استقلال گفت: در پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برابر الکویت در امارات بازی می‌کنیم، اما در مرحله گروهی در ایران میزبان رقبا هستیم.

اسماعیل خلیل زاده سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی استقلال برابر الکویت در زمین بی طرف اظهار کرد: پس از نشستی که با ویندزور جان دبیرکل AFC برگزار کردیم، قرار شد در امارات به مصاف الکویت برویم. باتوجه به اینکه AFC  قصد داشت هیچ دیداری در مراحل گروهی و پلی آف در ایران برگزار نشود و خطر محرومیت برای ۴ تیم ایرانی وجود داشت، تصمیم گرفتیم با الکویت در امارات کنیم.


بیشتر بخوانید: دردسر جدید برای تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو


خلیل زاده در ادامه گفت: در مرحله پلی آف ۲ بازی برابر تیم‌های الکویت و الریان داریم. ما امروز پذیرفتیم با الکویت در امارات بازی کنیم و اگر این دیدار را ببریم در قطر با الریان بازی کنیم. میزبانی ما در بازی با الکویت از دست رفت، اما در مرحله گروهی در ایران میزبان حریفان هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: اگر راضی نمی‌شدیم در امارات با الکویت بازی کنیم، جریمه سنگینی در انتظار ما بود و هر ۴ باشگاه ایرانی ۲ سال از لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شدند. تبعات این جریمه به تمام فوتبال ایران و حتی تیم ملی سرایت می‌کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار