شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت

اخیرا تصویری در صفحات مجازی منتشر شده که نشانگر پورشه 911 و شورلت Z06 در حال آماده باش برای مسابقه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست زمانی که انتظار می‌رفت اخبار مرتبط به شورلت به پایان برسد، شایعاتی جدید درباره Z06 منتشر شد تا خبر‌های مرتبط با این خودرو‌ها را زنده نگه دارد. البته این عنوان هنوز به بازار عرضه نشده است، اما مشاهده طرح استتار شده این خودرو، آماده برای مسابقه، یک قدم جدید به سوی زمان انتشار Z06 است. بر طبق تصاویر جدید منتشر شده جاسوسی توسط عکاسان، به نظر می‌آید عنوان پیش و رو یکی از بهترین ابرخودرو‌ها خواهد بود. اخیرا یک تصویر در صفحات مجازی منتشر شده که یک خودرو استتار شده، که گفته می‌شود عنوان جدید شورلت است، در کنار پورشه ۹۱۱ قرار گرفته است. پوشه ۹۱۱ داخل تصویر مدل GT2 RS است که به عنوان یکی از سریع‌ترین خودرو‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این خودرو توانایی طی کردن کل مسیر پیست مسابقه Nurburgring را در شش دقیقه و چهل و هفت ثانیه دارد. علت سرعت بالای این خودرو ترکیبات ایرودینامیک فوق‌العاده خودرو است که قابلیت پردازش ۷۰۰ اسب بخار را فراهم می‌سازد. نکته جالب اینجا است که عنوان C7 ZR1 شرکت شورلت با ۷۵۵ اسب بخار نتوانسته بود مسیر مذکور را در زیر ۷ دقیقه طی کند.

تصویر خبر ساز

بر طبق گفته برخی افراد، دو شرکت شورلت و پورشه تلاش کرده‌اند با این کار بازاریابی انجام دهند. این عقیده می‌تواند توضیح منطقی داشته باشد چرا که شرکت شورلت با ایجاد استتار قوی بر روی خودرو خود و سپس قرار دادن آن در موقعیت مسابقه، کنجکاوی طرفداران را به شدت افزایش داده است. با این حال هنوز هیچ توضیح دقیق و کاملی وجود ندارد، چرا که تصویر منتشر شده در صفحات مجازی منبع موثقی ندارد.

شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت

شکی وجود ندارد که شرکت شورلت در حال آماده سازی محصول جدید خود است و سعی دارد خودرویی تولید کند تا همانند پورشه بتواند رکورد طی کردن مسیر را در پیست مسابقه Nurburgring را به خود اختصاص دهد. پیشتر مشاهده شده بود که این شرکت در حال برگزاری آزمایش‌هایی را در این پیست مسابقه است.

شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت

شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت

در هر حال به نظر می‌آید که این خودرو زودتر از زمانی که طرفداران فکر می‌کنند عرضه شود. گفته می‌شود که شرکت شورلت حداقل ۳۰۰ دستگاه از خودرو Z06 تولید خواهد کرد و آن‌ها را به موتور ۵.۵ لیتری V8 مجهز می‌کند. مشخص نیست که معرفی این خودرو چقدر طول می‌کشد، اما برخی افراد بر این باورند که تابستان پیش و رو زمان مناسبی برای رونمایی از این محصول باشد.

شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت


بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای خودروهای ماه‌نورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار