مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از ارسال ۵۵ میلیون لیتر نفت سفید به مناطق صعب العبور و برف گیر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مقدار نفت سفید ارسالی از انبار نفت اردبیل طی ۱۰ ماه گذشته سال ۹۸ به مقدار ۵۵ میلیون لیتر می‌باشد که این مقدار فرآورده با تلاش ۱۹۰۰ دستگاه نفتکش به نقاط عرضه حمل شده است.

او با تقدیر از زحمات رانندگان نفتکش و نیرو‌های ساعی و کوشا انبار نفت اردبیل بیان کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه و کاهش دما در فصل زمستان تا ۲۵ درجه زیر صفر، توزیع نفت سفید جهت استفاده روستائیان در مناطق صعب العبور و برف گیر یکی از دغدغه‌های کارکنان منطقه بوده و هست و همچون سنوات گذشته با تلاش پرسنل و رانندگان نفتکش منطقه ذخیره سازی نفت سفید از مرداد ماه آغاز شده و تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما ۱۰۰ درصد مقدار پیش بینی شده به دست اهالی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: با توجه به تلاش رانندگان و نیرو‌های انبار نفت مقدار ۹ میلیون و ۷۳۰ هزار لیتر از این فرآورده توسط ۳۲۲ دستگاه نفتکش در دی ماه امسال به منطقه میاندوآب ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.