ابوطالبی از امدادرسانی نیرو‌های راهداری به ۱۶ خودروی گرفتار در برف در شب گذشته در محور‌های مواصلاتی شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت: هم‌زمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان، امدادرسانی به ۱۶ خودروی گرفتار در برف در محور‌های حوزه شهرستان دامغان انجام شد.

او افزود: در پی بارش شب گذشته در شهرستان دامغان، ۴۰ نیروی راهداری در قالب پنج اکیپ با ۱۹ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به محور‌های دامغان- کیاسر، دیباج- گلوگاه، تویه‌دروار- کیاسر، دامغان- معلمان، دامغان- سمنان، دیباج- تویه- نمکه و کلاته- بادله اعزام و عملیات راهداری زمستانی در این محور‌ها انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت: راهداران پرتلاش شهرستان دامغان در این مأموریت‌ها ۱۵۰ تن شن و نمک را در ۳۰۵ کیلومتر از جاده‌های حوزه استحفاظی پخش کردند.

او افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتماً شب را در مکان امن استقرار پیدا کرده و صبح در محور‌های برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتماً سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.