امام جمعه بانه گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ مردم منطقه ایجاد امنیت و وحدت را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حمید رضا خوشبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه، به همراه جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ وهنر با حاج ماموستا خدایی امام جمعه بانه دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی حمیدرضا خوشبخت با اشاره به فعالیت‌ها و ماموریت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی بانه گفت: یکی از نقاط برجسته و شهرت شهرستان بانه در خصوص دین مبین اسلام، لقب اختیار الدینی است که در ابتدای ورود اسلام به مردمان این منطقه داده شد این نشان از وجود مردم دیندار و ماموستایان و روحانیون برجسته و فعال است.

او حیطه کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را گسترده دانسته و افزود: انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی، برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد، اجرای تئاتر و... بخشی از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با حمایت‌های مردم و مسئولین و بخصوص مشارکت و فعالیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر به نتیجه می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه همچنین از حمایت‌های سرپرست فرمانداری شهرستان بانه و شهردار، از فعالیت‌های فرهنگی و هنری که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی میشود تقدیر و تشکر کرد.

حاج ماموستا خدایی امام جمعه محترم شهرستان بانه دراین دیدار وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ وهنر را حساس و تاثیرگذار دانسته و فرمود: انجام درست فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ مردم منطقه باعث ایجاد امنیت و وحدت دربین اقشار مختلف مردم می‌شود.

ایشان از هنرمندان خواستند تا در جهت وفاق ملی و ترویج فرهنگ حسنه مردم دیندار شهرستان بانه تلاش نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.