مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارندگی در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارندگی در شهرستان‌های فارس از بعد از ظهر سه شنبه یکم بهمن ماه تا صبح امروز پنج شنبه ۳ بهمن ماه، اظهار کرد: اردکان با ۵۲ و ۲ دهم، شیراز ۳۶ و یک دهم و درودزن با ۳۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سامانه اخیر را دارند.

او تصریح کرد: در ارسنجان ۲۹ و ۸ دهم، نورآباد ممسنی ۲۹ و ۶ دهم، زرقان ۲۹ و ۴ دهم، کازرون ۲۸ و ۸ دهم، فیروزآباد ۲۲ و ۶ دهم، تخت جمشید ۲۱ و ۵ دهم، اقلید ۲۱ و ۴ دهم، فراشبند ۲۰ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی ایزدخواست ۱۱، استان فارس اضافه کرد: در شهرک گلستان ۱۳ و ۲ دهم، بوانات ۱۱ و ۲ دهم، خفر ۱۰، نی ریز ۹ و ۹ دهم، استهبان ۸ و ۷ دهم، زرین دشت ۸ دهم، صفاشهر ۷ و ۶ دهم، قیروکارزین ۷ و ۵ دهم، قیروکارزین ۷ و ۵ دهم، جهرم ۷ و ۲ دهم، فسا ۴ و ۶ دهم، سروستان ۴ و ۶ دهم، داراب ۴ و ۴ دهم، آباده ۲ و ۶ دهم، فورگ یک و ۶ دهم، لار ۵ دهم و خنج یک میلی متر باران باریده است.

مسعود دهملایی افزود: در اردکان ۴۶، اقلید ۲۲، ایزدخواست ۶، بوانات یک، صفاشهر ۸، شهرک گلستان ۷، آباده ۲، ارسنجان ۲ و زرقان یک سانتیمتر برف باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس افزود: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۴۳۹ و ۴ دهم، قیروکارزین با ۳۹۷ و ۸ و لامرد با ۳۷۶ و ۹ دهم میلی متر بارندگی، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.