رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت از کشف محل دپوی سوخت گازوئیل قاچاق وتولید ارز دیجیتال خبر داد.

کشف ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مشایخی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت گفت: در پی اقدام و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس آگاهی جیرفت و اشراف اطلاعاتی، یک واحد بسته بندی کود شیمیایی مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفت که در پی آن محل دپوی سوخت قاچاق و تولید ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان جیرفت کشف شد.

او افزود: در بازرسی‌های میدانی از محل دپوی سوخت و حوضچه تخلیه و بارگیری به میزان بیش از ۴۰هزار لیتر سوخت گازوئیل شناسایی و با توجه به تاریکی هوا حوضچه به عمق ۵متر و تانکر زمینی ۱۸هزار لیتری با روشن شدن هوا توسط عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تخلیه تا میزان نهایی سوخت دپو شده مشخص شود.

او برآورد اولیه سوخت موجود را ۴۰هزار لیتر اعلام کرد و عنوان کرد: یک نفر متهم در محل دستگیر و هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی جیرفت با اشاره به کشف اتاق تولید ارز دیجیتال هم در این محل گفت: قاچاقچیان در کنار دپوی سوخت قاچاق کار تولید ارز دیجیتال را هم با نصب ۳۲دستگاه که ارزش ریالی آن ۳۰۰میلیون تومان برآورد شده است انجام می‌دادند که با حضور کارشناسان اداره برق جیرفت فعال بودن این دستگاه‌ها تائید شد.

مشایخی با بیان اینکه این اتاق در قالب واحد بسته بندی و به صورت پوششی برای تولید ارز دیجیتال استفاده می‌شده است با صورت جلسه در اختیار نیرو‌های اطلاعاتی، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.