برگزاری ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از برگزاری ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیدمجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : برگزاری جشنواره الگو‌های برتر تدریس "درس تفکر و سبک زندگی" فرصتی برای بازآموزی دستاورد‌های علمی مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران این درس و ارتقاء جایگاه آن می‌باشد.

او گفت : جشنواره الگوی برتر تدریس فرصت بازآموزی علمی و تحقیقاتی همکاران فرهنگی را به شکل فردی و گروهی فراهم می‌آورد.

موسوی اهداف برگزاری این جشنواره را ارتقای کمی، کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی-یادگیری سبب افزایش اندوخته‌های علمی آن‌ها و ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعداد‌های نهفته آن‌ها با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال و موثر دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی گذشته همکاران استان کرمانشاه موفق به کسب ۵ رتبه اول ودوم کشوری از بین ۲۴ اثر برگزیده در سطح کشور شدند.

او با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در استان تا ۱۰ بهمن ماه جاری است، گفت: از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۸ اثر از چهار درس به دبیرخانه وزارت ارسال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.