استاندار فارس :

ذیحسابان پاسداران عرصه اعتماد سازی هستند

استاندار فارس گفت: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ادارات با شفاف سازی اقتصادی حاصل می شود و در این راستا ذیحسابان پاسداران این عرصه همه محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه نشست تخصصی ذیحسابان و مدیران پشتیبانی ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور در شیراز با اشاره به نقش ذیحساب در شفافیت اقتصادی، افزود: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ادارات با شفاف سازی اقتصادی حاصل می شود و در این راستا ذیحسابان پاسداران این عرصه همه محسوب می‌شوند.

او، بهره گیری از تجارب مالی و اجرایی را از جمله راهکارهای مناسب در برقراری عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: بخش مهمی از عدالت اجتماعی در کارکرد موثر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محقق می شود که این امر با ایجاد شغل و ارزش افزوده و تولید ثروت دست یافتنی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به شرایط خاص اقتصادی دولت و لزوم هماهنگی دست‌اندرکاران اجرایی در گذر از این شرایط، بیان کرد: با اولویت بندی فعالیت های اجرایی میتوان با مشکلات کمتری از این ایام گذر کرد و از داشته های خود برای مولد سازی باید بهره گیری کرد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق را از حلقه های مفقوده در میان برخی کارگزاران نظام عنوان کرد و گفت: احترام به رای مردم یعنی احترام به ریس جمهور و ما انتظار داریم همه کارگزاران نظام به این اصل پایبند باشند.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار