رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: داوری آثار جشنواره ملی حرکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به فارس واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به فعال شدن دبیرخانه جشنواره حرکت درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در شیراز بیان کرد: داوری این آثار از ششم بهمن ۹۸ در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز آغاز می‌شود.

او، تصریح کرد: آثار ارسالی با مشارکت بیش از ۳۰ داور در ۴۵ رشته از انجمن‌های علمی و مشاوران انجمن‌ها در زمینه طرح‌های ابتکاری و ایده‌های دانشجویی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های شاخص فرهنگی و علمی، برای دومین سال است که استان فارس و دانشکده فنی شهید باهنر شیراز به صورت پیاپی داوری آثار  جشنواره ملی حرکت را به عهده دارند.

نادر امیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز افزود: این دبیرخانه از اواخر دی ماه امسال فعال شده که با حمایت رئیس دانشگاه کمیته‌های اجرایی، داوری، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

او، با تقدیر از صالحی عمران رئیس، رضا مهدی معاون فرهنگی و دستگردی مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس و معاونان اداری و آموزشی این دانشگاه در برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت اضافه کرد: برگزیدگان، به جشنواره ملی حرکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مسئول برگزاری داوری جشنواره حرکت درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: از دلایل واگذاری دبیرخانه جشنواره حرکت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس می‌توان به تجربه، تعدد رشته‌ها، تعداد استادان مشاور، تعداد نشریه‌ها و انجمن‌های علمی فعال و عملکرد مناسب در این زمینه عنوان کرد.

جامعی بیان کرد: در حال حاضر ۳۶ انجمن علمی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس فعال است که هفت انجمن آن در رشته‌های الکترونیک، حسابداری، کامپیوتر، معماری و شهرسازی، عمران، برق و حسابداری در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز فعال هستند.

براساس این گزارش، با ابلاغ رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس به عنوان دبیر اجرایی جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شدند.

این جشنواره با مشارکت دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، هسته‌ها و انجمن‌های علمی این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.