کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با فعالیت سامانه بارشی برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی طی سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در این مدت به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

او ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

او با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بارش‌های خفیف از برزوک با میانگین چهار سانتی متر برف، نایین با میانگین ۳.۳ میلی متر، نطنز با میانگین ۲ میلی متر و میمه با میانگین دو دهم میلی متر باران گزارش شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار