مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان گفت: مردم با توجه با امنیت و ایمنی که قطار دارد از مسافرت با قطار استقبال می‌کنند، ولی ظرفیت در مسیر در مسیر اهواز - بندر امام خمینی (ره) محدود است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم درویش‌زاده مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان گفت: در مسیر اهواز- بندرامام خمینی- ماهشهر در زمان پیک مسافر در روز‌های چهارشنبه و جمعه، یک رام آخر قطار‌های ۲ طبقه را از ۳ واگن به ۴ واگن افزایش دادیم.

او افزود: ۸ رام (۴ رام رفت و ۴ رام برگشت) قطار حومه‌ای در مسیر اهواز به بندر امام خمینی و ماهشهر داریم که در این مسیر ۲ ست قطار دارای ۳ واگن با ظرفیت هر واگن ۱۰۸ نفر مسافر در هر رام قطار، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درویش زاده بیان داشت: بلیط فروشی به صورت مساوی بین ایستگاه ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام شود و سهمیه مربوط به بندر امام خمینی از ماهشهر قفل شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان تصریح کرد: یک ست ریل باس نو در روز‌های پیک مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد که ظزفیت آن‌ها بیشتر از واگن‌های دو طبقه است و این تعویض ریل باس‌ها در راستای رفع مشکل پیک مسافر برای مردم انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: به طور تقریبی توانستیم جوابگوی ظرفیت موجود باشیم در صورت افرایش ظرفیت و تقاضا بیشتر با تلاش و هماهنگی با مسئولان راه‌آهن، یک رام رفت و برگشت اضافه می‌کنیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش ظرفیت مسافران باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.