مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مهاباد گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان راهی برای پیشگیری از جرم در جامعه است که این امر با کمک خیران تحقق پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مهاباد با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده‌های مددجویان براب کاهش آسیب‌های ناشی از محبوس شدن سرپرست خانواده، با رئیس زندان این شهرستان در محل زندان دیدار کرد.

فرجی مدیر عامل انجمن مهاباد با اعلام اینکه یکی از راه‌ها برای ایجاد زمینه اشتغال زندانیان کمک و همیاری خیران و افراد نیکوکار جامعه است،  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: انجمن آمادگی دارد تا کمک‌های همه افراد جامعه که به نوعی اهداف خدا پسندانه و خیر خواهانه دارند را جمع آوری و برای ایجاد شغل‌های پایدار به کار گیرد.

او افزود: خانواده‌هایی که به علت تعیین مجازات حبس سرپرست خانوار در میان آن‌ها نیست نیازمند حمایت هستند ونباید اجازه داد آسیب‌های روانی و اجتماعی به خانواده زندانی برسد و نقش پشتیبانی قابل توجهی از زندانیان باید صورت گیرد پس لازم است کمک‌های انجمن به صورت هدفمند و برنامه ریزی دقیق باشد و آنچه از بررسی‌های میدانی شاهد آن بودیم فعالیت چشمگیر و مساعدت‌های انجمن شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.