برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

دیدار نماینده البرز و ذوب آهن در هفته چهاردهم فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، خوزستان، سیرجان، ارومیه و اصفهان پیگیری می‌شود.

در مهمترین دیدار تیم ذوب آهن اصفهان میزبان نماینده البرز خواهد بود.

سینا بوشهر - سپاهان

سینا بوشهر این هفته میزبان تیم سپاهان اصفهان است. تیم سینا در حال حاضر با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و خطر سقوط به لیگ دسته یک این تیم را تهدید می‌کند. این تیم در صورت کسب امتیاز می‌تواند با یک پله صعود در جایگاه یازدهم جدول قرار گیرد. در طرف دیگر سپاهان اصفهان با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی به رده سوم صعود می‌کند.

ملوان بندرانزلی - وچان سنندج

ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم میزبان وچان سنندج خواهد بود. تیم ملوان تا اینجای فصل با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی با ۲ پله صعود به رده ششم برسد. در سوی دیگر تیم وچان سنندج با ۳۶ امتیاز دوم جدول است و اگر این بازی را ببرد شانس قرار گرفتن در صدر جدول را دارد.

آویسا - شهرداری بم

تیم آویسا در دیگر بازی این هفته میزبان تیم صدرنشین شهرداری بم خواهد بود. خطر سقوط به لیگ دسته یک آویسا را تهدید می‌کند. تیم شهرداری بم با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در تمام بازی‌های این فصل به پیروزی رسیده است.

شهرداری سیرجان - آذرخش زاگرس شیراز

تیم سیرجان در این هفته به مصاف آذرخش شیراز می‌رود. تیم سیرجان در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و اختلاف امتیازاتش با تیم دوم لیگ زیاد است، اما می‌تواند با کسب سه امتیاز این دیدار فاصله خود را با سایر رقبا کم کند. تیم آذرخش شیراز با ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب پیروزی در این بازی به رده نهم صعود کند.

همیاری ارومیه - پالایش گاز ایلام

تیم همیاری ارومیه این هفته میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود. تیم همیاری تا اینجای فصل با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول است و برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول نیاز به کسب امتیاز در دیدار‌های باقی مانده دارد. تیم پالایش با ۲۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و با پیروزی در این بازی می‌تواند خودش را به سایر رقبا نزدیک کند.

ذوب آهن اصفهان - نماینده البرز

ذوب آهن اصفهان در دیداری حساس میزبان نماینده البرز خواهد بود. تیم ذوب آهن اکنون با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و باید به مصاف تیم البرزی برود که با ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. این ۲ تیم فاصله امتیازی بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و برای کسب بهترین نتیجه روز جمعه به مصاف هم می‌روند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار