سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: بیشتر مردم از کیفیت نان گلایه مند هستند.

نان بی کیفیت برسر سفره مردم همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش صفاری، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: نان، میوه و سبزی، گوشت قرمز، مرغ، پوشاک، رستوران و خدمات خودرویی به ترتیب بیشترین میزان شکایت‌های ارجاع شده به این نهاد را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: تا پایان آذر امسال سه هزار و ۶۱۸ شکایت از بازار و اصناف به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شد که پس از بررسی، تخلف ۲ هزار و ۳۸۲ صنف اثبات شد.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تخلف ۸۹۴ فقره محرز نشد و ۳۴۲ شکایت هم با کد خدامنشی منجر به رضایت شاکی شد.

صفاری عنوان کرد: یک هزار و ۹۸۳ فقره از شکایت‌های یادشده مربوط به نارضایتی مصرف کنندگان از کالا و یک هزار و ۶۳۵ مورد در بخش خدمات است.

سامانه ۱۲۴ سریعترین راه ارتباطی مردم برای اعلام نارضایتی و شکایت از کمی و کیفی کالا و خدمات است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.