اولین گوشی هوشمند 5G و مقرون به صرفه هوآوی در راه است

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده در دنیای فناوری، هوآوی تا پایان سال گوشی 5G مقرون به صرفه خود را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید اینترنت همراه جدیدترین ترند گوشی‌های هوشمند هستند. گفته می‌شود اگر دستگاه شما دارای چنین اینترنتی باشد دیگر برای هیچ کار مجازی نیاز به صبر کردن ندارید زیرا همه دنیای مجازی زیر انگشتانتان قرار می‌گیرد. اما مسئله‌ای که ممکن است بسیاری را از داشتن این فناوری محروم کند قیمت آن است. اما هوآوی خود را برای تغییر این مسئله آماده می‌کند. 

گوشی 5G مقرون به صرفه هوآوی

هوآوی در حال کار روی ارائه یک گوشی هوشمند 5G است که حدود ۱۵۰ دلار قیمت دارد و برای عرضه آن تا پایان سال یا اوایل سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. این مسئله خیلی خوب است، زیرا از آن جایی که نسل پنجم اینترنت همراه یک فناوری جدید است قیمت‌ها بالاترین نسبت به دیگر محصولات دارد. اکنون با وجود چنین تلفن مقرون به صرفه‌ای افراد بیشتری در سراسر جهان می‌توانند به این فناوری دسترسی داشته باشند.

گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه هوآوی در راه است


بیشتر بخوانید: جوان‌ترین مدیر سامسونگ معرفی شد 


در حال حاضر ارزانترین تلفن هوشمند که دارای تراشه 5G است قیمتی حدود ۲۹۰ دلار دارد، اما بیشتر دستگاه‌هایی که دارای چنین فناوری هستند دارای قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار یا بالاتر هستند که واقعا زیاد است و بیشتر افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند. در نتیجه گوشی که دارای قیمت در حدود ۱۵۰ دلار است می‌تواند به افراد بیشتری در جامعه برای دسترسی به سریعترین اینترنت همراه کمک کند. این مسئله تجربه بهتری برای بیشترین کاربران دنیای فناوری فراهم می‌کند.

گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه هوآوی در راه است

تراشه‌های تازه رونمایی شده MediaTek 1000L و Snapdradon 765G کوالکام با ویژگی یکپارچه سازی اختیاری مودم 5G باید امکان اتصال 5G را در تعدادی از گوشی‌های میان‌رده فراهم کنند.

به احتمال خیلی زیاد هوآوی و سامسونگ در سال ۲۰۲۰ پیش از این که اپل وارد بازار اینترنت نسل پنجم شود، در این زمینه پیشرفت زیادی خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در سال ۲۰۱۹ برخی از دستگاه‌های مجهز به 6.7M 5G را به بازار عرضه کرد و این در حالی است که طبق گفته‌ها هوآوی در تولید 6.9M از آن پیشی گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.