مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در رشت

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: یک عابر پیاده در تصادف جاده امام زاده هاشم - رشت کشته شد.
او افزود: در برخورد عابر پیاده با پراید، مرد ۷۰ ساله در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را توجه نکردن راننده پراید به جلو و استفاده نکردن پیرمرد از پل عابر پیاده اعلام کردند.

کشف بیش از یک تن ماهی فاقد مجوز در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز به ارزش ۱۴۴ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز بهداشت کشف شد، اظهار داشت: در این راستا متهم ۴۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماهی‌های کشف شده را ۱۴۴ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ماهی قابلیت فاسد شدن دارد، باید با مجوز بهداشت و خودرو‌های یخچال‌دار حمل شود، در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز است.

او از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.