مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از امروز چهارشنبه به استان بر آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران کشور و پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان از امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه استان میزبان یک سیستم بارشی شامل برف و باران است که این سامانه بارشی بویژه در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه، جو استان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مهدیخانی افزود: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان هم به توصیه‌ها و هشدار‌های اداره کل مدیریت بحران، صدا و سیما و هواشناسی توجه جدی داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران گفت: مجموعه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، شهرداری‌های سراسر استان، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روز آخر این هفته همه امکانات و نیروی انسانی خود را برای رعایت حال مردم و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی بصورت آماده باش و فعال در ماموریت‌های سازمانی و مدیریت بحران در میدان کار و تلاش جهادی در نظر داشته باشند.

مهدیخانی افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی گزارش کار روزانه را به مدیریت بحران استان بدهند و همچنین بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و شهروندان هم استانی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار