مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از برطرف شدن مشکل ارتباطی و اختلالات در شبکه دیتا و همراه اول استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به اینکه دو مشکل ارتباطی در حوزه دیتا را امروز در استان شاهد بودیم، گفت: از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه تا ۱۱ و پنج دقیقه امروز اختلالاتی در شبکه دیتای استان بدلیل مشکلات فنی در یکی از تجهیزات مراکز سوییچ مخابرات ایجاد شد.

او تصریح کرد: به غیر از شهرستان فومن که مشکلات ارتباطی آن تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه طول کشید؛ اشکالات در مابقی شهرستان‌ها در همان ساعت ۱۱و پنج دقیقه برطرف شد.

توکلی افزود: البته ممکن است که مشترکان با کندی شبکه مواجه شده و کمتر مشکل قطعی را در شبکه احساس کرده باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: علاوه بر این؛ مشکل اصلی دیگری که برای ارتباطات شهروندان ایجاد شد موضوع قطعی شبکه همراه اول استان بود که از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه تا ۱۱ و ۱۵ دقیقه طول کشید.

او تصریح کرد: بخشی از شبکه تلفن اپراتور دوم (ایرانسل) نیز در شرق گیلان بدلیل اینکه این قسمت از انتقال ارتباط ایرانسل از شبکه مخابرات تامین شده است، نیز تحت تاثیر قرار گرفته و طی این مدت ارتباط این اپراتور در شرق استان نیز قطع شده بود.

توکلی با بیان این که وقوع اشکالات فنی در سیستم‌ها در برخی مواقع اجتناب ناپذیر است؛ تاکید کرد:، اما انتظار داریم که زمان بازیابی و بازگشت به روال عادی ارتباطات در کمترین زمان ممکن انجام شود.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.