مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خواستار تشکیل کارگروه صلح و سازش کارگری به منظور سازش، حل و اختلافات برخی منازعات و اختلافات کارگری و کارفرمایی شد.

 صلح و سازش به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طی مراسمی با حضور پرچمدار صلح و سازش مؤسسه بین المللی صلح و سازش غرب کشور از حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و مسعود شاکرمی معاون امور تعاون اداره کل تجلیل به عمل آمد.


حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ، ارزش الهی انسان را ماورای طبیعت دانست و گفت: خداوند متعال جایگاه و قدرت گذشت و بخشش را به انسان عطا نموده و خلیفه الهی بودن وی را معنا می‌کند.


او با اشاره به برخی نکات و تعالیم اسلامی و قرآنی در خصوص برقراری صلح و سازش و بخشش در بین انسان ها، عنوان نمود: بخشش به نوعی اصیل‌ترین فضیلت انسانی است، و در معنای واقعی آن پی خواهیم برد که عفو و بخشش از عدالت برتر است.


حسن عزیزی در پایان سخنان خود ضمن بیان اینکه سازماندهی مناسب و خوبی در این کار خداپسندانه در تشکیل کارگروه های مختلف در منطقه غرب انجام شده است، خواستار تشکیل کارگروه صلح و سازش کارگری به منظور سازش، حل و اختلافات برخی منازعات و اختلافات کارگری و کارفرمایی شدند.


در پایان این مراسم که با حضور تعدادی از سفیران صلح و سازش منطقه غرب برگزار شد، ضمن ابلاغ حکم حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسعود شاکرمی به عنوان سفیران صلح و سازش و عضو اصلی مؤسسه از او به پاس همت و تلاش خیرهانه در احیا نمودن سنت حسنه خون صلح (خون بس) غرب کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.