سیلاب به ۳۳ پایگاه اورژانس سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سیلاب ۲۰ تا ۲۲ دی در جنوب سیستان و بلوچستان به ۳۳ پایگاه اورژانس این دانشگاه خسارت وارد کرد.

سیلاب به ۳۳ پایگاه اورژانس سیستان و بلوچستان خسارت وارد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمودرضا ناصح رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  اظهار داشت: همزمان با سیلاب اخیر ۳۳ تیم اورژانس و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با ۱۰۰ نفر نیرو و ۴۰ دستگاه خودرو به خدمات رسانی به هموطنان سیلزده پرداختند.

او  افزود: با توجه به شدت سیلاب اخیر هزار و ۱۰۰ بیمار در این مدت توسط نیرو‌های اورژانس این دانشگاه به مراکز درمانی منتقل شدند که ۶۲ نفر از این افراد را زنان باردار تشکیل می‌دهند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: ۴۳ بیمار نیز در جریان سیلاب اخیر از طریق بالگرد هوایی این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در منطقه مستقر شده بوند به بیمارستان منتقل شدند.

او  گفت: ۲ پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دچار آسیب جدی شدند که ضروری است دوباره ساخته شوند و بقیه نیز دچار خسارت ۱۰ تا ۵۰ درصدی شدند.

ناصح اتوبوس آمبولانس و ایجاد سوله بحران را از مهمترین نیاز‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای امدادرسانی به بیماران در حوادث طبیعی و غیرطبیعی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار