معاون فرماندار تربت جام گفت: برنامه‌های ورزش و جوانان در دهه فجر بایستی متفاوت با پارسال همه گیر، با شور و نشاط، همراه باامید آفرینی برگزار شود و روستا‌ها هم فراموش نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید براینکه برنامه‌های ورزش و جوانان در دهه فجر همه گیر، با شور و نشاط، همراه باامید آفرینی برگزار شود, گفت: برنامه ها به گونه‌ای اجرا‌ شود که همه اقشار توان شرکت را داشته باشند چرا که دشمنان به بهانه‌های مختلف به دنبال ترزیق یاس و ناامیدی درجامعه است.

او ادامه داد: هیات‌های ورزشی فارغ از مسائل حزبی و انتخاباتی براساس قوانین و سیاست کارگروه ورزش و جوانان فعالیت کند.

معاون فرماندار تربت جام با اشاره به شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی گفت: در میادین ورزشی تفکرات شهدای مقاومت و به ویژه خصوصیات شهید سلیمانی از جمله شجاعت، ولایت پذیری، اخلاص، اخلاق، ارزش ها و آرمان‌های دفاع مقدس در دستورکارقرار گیرد.
 
کاظمی با اشاره به گام دوم انقلاب افزود: نقش جوانان در گام دوم انقلاب محور تحقق برنامه‌ها است و مقام معظم رهبری از کلمه جوان و جوان گرایی ۴۱مرتبه نام بردند.

او تصریح کرد: مسئولیت‌ها بایستی به جوانان انقلابی واگذار شود و جوانان باید باامید و اراده و تفکر ولایی برنامه‌ها و مسئولیت هارا دنبال کند.

محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: مبلغ ۲۰۰میلیون تومان برای سالن ورزشی خیرآباد، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن اختصاص یافته و پیمانکار استادیوم ورزشی ۵ هزاری نفری هم معرفی شده و در اولین فرصت عملیات اجرایی شروع می‌شود.

او ادامه داد: متاسفانه برخی مسابقات ورزشی در سطح شهرستان بدون هماهنگی با اداره ورزش و جوانان برگزارمی شودکه بایستی در انجام مسابقات ورزشی این اتفاق رویه بیفتد.

این مقام مسئول با اشاره به انجام کار‌های فرهنگی در میادین ورزشی تصریح کرد: نام گذاری سالن ورزشی روستای خرم آباد بنام شهید سلیمانی و برگزاری مراسم یادبود برای شهدا و سردار دل‌ها، ارائه تخفیف بلیط مکان‌های ورزشی در سایر مناسبت‌ها و خدمت بدون توقع، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در تمامی مناسبت‌ها و ایام الله از جمله برنامه‌های فرهنگی است که اداره ورزش و جوانان پیشگام بوده و خواهد بود.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار