رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شیراز خبرداد.

برگزاری مسابقات قرآن خانواده های شهدا و ایثارگران فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نبی الله زارعی گفت: سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس، گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جمعه چهارم بهمن در شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات در پنج رشته حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و ترتیل و با حضور ۳۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: برگزاری مراسم شبی با قرآن و تلاوت آیات نورانی وحی با حضور قاریان شاهد و ایثارگر فارس نیز یکی از برنامه‌های معنوی این دوره از مسابقات است که پنجشنبه سوم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر امامزاده سیدمحمد (ع) برگزار می‌شود.

گفتنی است مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس، مهرماه با حضور یکهزار و ۲۰۰ شرکت کننده از نقاط مختلف استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.