مدیرعامل آبفا اهواز از تخصیص گفت: برای ترمیم خطوط فاضلاب و همچنین خسارت سیل اعتبار ۵۷ میلیاردی اختصاص یافت.

بهنام مریدی مدیرعامل آبفا اهواز در گفت‌وگو با خبرنگارتخصیص اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب اهواز گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعتبار کلی که به شرکت آب و فاضلاب اهواز به عنوان خسارت سیل و ترمیم خطوط فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون تخصیص یافت ۵۷ میلیارد بوده است.

او در ادامه افزود: ۴۶۰ میلیارد برآورد خسارت سیل به شبکه فاضلاب و خطوط آن در اهواز بوده است و ۹۵ میلیارد در قالب اوراق بهادار مصوب شد و از محل ۹۵ میلیارد ۵۷ میلیارد ارائه شد که نرخ تنزیل سود دارد که با این حساب ۳۲ میلیارد برای این امر استفاده می‌شود.

مریدی بیان داشت: با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خوزستان  همچنین دستور مقام معظم رهبری در خصوص بحث ۱۰۰ میلیون یورو بوده که هنوز محقق نشده و در صورت ابلاغ طرح جامع اهواز انجام می‌شود.

مدیرعامل آبفا اهواز تصریح کرد: ۴۰ درصد طرح جامع شهر اهواز انجام شده و ۶۰ درصد آن باقی مانده است و بحث کلکتور‌های این کلانشهر است که ۱۴، ۱ کیلومتر از آن‌ها باقی مانده و باید اجرا شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: این ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه در صورت ابلاغ به این کار و ایستگاه پمپاژ‌ها تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.