استاندار کرمانشاه گفت:مهلت مجدد بازپرداخت وام‌های زلزله‌زدگان به تایید وزیر کشور رسیده و بانک‌ها تا پایان سال جاری نباید درخواست وصول کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص موضوع مهلت پرداخت وام‌ها گفت: مهلت پرداخت وام‌های مناطق زلزله دو ساله بوده و به پایان رسیده است، اما برای کمک به مردم استان اضافه شدن یک‌سال دیگر به زمان بازپرداخت وام  را خواستار شدیم.

بازوند افزود: هم اکنون درخواست و نامه‌ ما به تایید وزیر کشور رسیده و در انتظار تایید دولت است.

او با بیان اینکه برای مهلت مجدد برای وام های استان ۵۱۰ میلیارد تومان  کمک دولت مورد نیاز است، افزود: دولت یا باید با بانک مرکزی توافق کند و یا به مجلس شورای اسلامی ارجاع کرده و به‌صورت قانون مصوب کند که در این صورت مراحل انجام آن کمی زمان‌ بر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: تا حصول نتیجه نهایی، هیچ یک بانک‌ها نباید تا پایان سال وام‌های مهلت داده شده در ماجرای زلزله را وصول کنند و این موضوع را در جلسه شورای بانک‌ها مطرح خواهیم کرد.

بازوندبا بیان اینکه پیگیری های لازم را درمورد نامه پخش شده انجام دادیم،افزود: در یک زمان مشخص اصلاحیه بانک منتشر خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: به مردم استان قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای اضافه کردن زمان مهلت پرداخت وام‌های زلزله‌زدگان تا یک‌سال دیگر به کار بگیریم.

انتهای  پیام/ ز / ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.