سه زندانی جرایم غیرعمد در استان چهارمحال و بختیاری از محل درآمد موقوفات آزاد شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سه زندانی جرائم مالی و غیرعمد استان با دستور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از محل درآمد موقوفات از زندان آزاد شدند.

او افزود: این زندانیان با بدهی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در زندان لردگان تحمل حبس می‌کردند که از محل کمک‌های اوقاف و امور خیریه، خیران و واقفان سراسر کشور آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

امیری، با اشاره به آزادسازی ۲۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد به مناسبت عید غدیر خم امسال اضافه کرد: بدهی این زندانیان نیز بیش از دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بود که با کمک خیران چهارمحال و بختیاری، خیران خارج از استان و اجرای امینانه نیت واقفان آزاد شدند.

او همچنین با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ وقف در زمینه و نیت‌های مختلف از جمله آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد گفت: فرهنگ سازی برای گسترش این نیت‌ها یکی از برنامه‌های این اداره کل در استان است.

امیری در پایان از اجرای مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرکرد و بروجن نیز با کمک خیران و واقفان تا پایان امسال خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار