فرماندار خاش گفت: ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار افزون‌بر ۴۰ میلیارد تومان گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی خاش در دهه فجر آماده افتتاح استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خاش ا ظهار داشت: در این ایام افزون‌بر ۲۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

او  بیان کرد:۲۰ کمیته مختلف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و فضای مجازی ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را در شهرستان خاش اجرا خواهند کرد.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بحق معجزه قرن بود افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتوانه مردمی که ۴۱ سال از آن می‌گذرد دارای گفتمان و مکتب بوده که همچنان پایدار است.

او  با تاکید بر اینکه بایستی برای برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب و بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی طی ۴۱ سال برنامه‌ریزی شود ادامه داد: امسال باید برنامه‌های دهه فجر متفاوت از سال‌های گذشته اجرا شود، زیرا چشم دشمنان به مردم و ایران اسلامی دوخته شده و رویکرد دهه فجر ۹۸ باید در راستای گام دوم انقلاب و نقشه راه تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باشد.

صالحی گفت: تبیین سیاست‌های نظام اسلامی و مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید لحاظ شود و ایجاد تنوع، نشاط و دارای محتوا بودن برنامه‌های دهه فجر در اولویت باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار