پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کنار کشیدن تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا تبعات بسیاری بدی برای فوتبال ایران دارد و باشگاه‌های ما با چندین سال محرومیت مواجه خواهند شد.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نشست امروز پیشکسوتان با اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه اظهار داشت:  نشست امروز در واقع جلسه معارفه خلیل زاده با حضور پیشکسوتان بود. به هر حال خلیل زاده به تازگی سرپرستی باشگاه را برعهده گرفته و  تاکنون با پیشکسوتان نشستی نداشته بود. ۷ نفر از پیشکسوتان در نشست امروز حضور داشتند و صحبت‌های مفیدی مطرح شد. خلیل زاده هم نظر مساعدی روی پیشکسوتان دارد. پیشکسوتان نقطه نظرات و پیشنهاد هایشان را به خلیل زاده اعلام کردند. سرپرست باشگاه شرایطی ایجاد کرده که پیشکسوتان مورد احترام باشند و به دیدگاه‌های آن‌ها توجه شود.  

نوری در ادامه گفت: به خلیل زاده اعلام کردیم هیچ توقعی نداریم و تنها انتظار ما این است که مسئولان باشگاه از پیشکسوتان مشاوره بگیرند و مسائل و مشکلات تیم را با در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید: قراب: فرهاد مجیدی با حمایت هواداران نتایج خوبی می‌گیرد


پیشکسوت استقلال در واکنش به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی بر محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در زمین بی طرف گفت:  به زودی اخبار خوبی به هواداران برسد. به اعتقاد من دیگر کار از کار گذشته و باید در کشور بی طرف بازی کنیم و نمی‌توانیم کاری کنیم، اما من اعتقاد دارم استقلال باید در پلی آف با الکویت بازی کند و همانطور که توانایی شکست دادن این تیم را دارد، این تیم را از پیش رو بردارد و راهی مرحله گروهی شود.  

مدافع اسبق استقلال با اشاره به تبعات بازی نکردن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: کنار کشیدن تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا تبعات بسیاری بدی برای فوتبال ایران دارد و باشگاه‌های ما با چندین سال محرومیت از لیگ قهرمانان مواجه خواهند شد.  

نوری گفت: قوانین و تصمیمات AFC باید اجرا شود و نمی‌توان آن را کاری کرد، اما به اعتقاد من استقلال باید با تمام قوا به مصاف الکویت برود و برابر این تیم به پیروزی برسد. شکست دادن تیم کویتی، سیلی محکمی به صورت AFC است و نشان می‌دهد، تیم‌های ما هر جای دیگر بازی کنند، می‌توانند با قدرت ظاهر شوند و حریفانشان را شکست دهند.


بیشتر بخوانید: نصراللهی: غرامت گرفتن سرمربی سابق استقلال از باشگاه طبیعی است


او افزود: به عنوان پیشکسوت استقلال وظیفه داریم از مجیدی حمایت کنیم. در واقع از مجیدی حمایت نمی‌کنیم و حمایت اصلی ما از استقلال است؛ بنابراین هر کسی سرمربی استقلال باشد، باید از او حمایت کنیم، زیرا سربلندی استقلال برای ما مهم است.  

پیشکسوت استقلال در واکنش به شکایت استراماچونی از استقلال برای دریافت غرامت گفت: در ماجرای استراماچونی، یک سری مشکلات و حواشی پیش آمد که نباید کار  به اینجا کشیده می‌شد. امیدوارم هر چه زودتر و به خوبی و خوشی این ماجرا تمام شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار