سرپرست باشگاه استقلال گفت: فقط در ایران از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم و تن به ذلت نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال  درباره نپذیرفتن شرایط جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تیم‌های میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به هیچ وجه در کشور ثالث میزبانی نخواهیم کرد و این خبری که درباره میزبانی استقلال از الکویت در قطر مطرح شده است کذب محض است.

او افزود: روی نامه‌ای که به امضاء مدیران چهار باشگاه رسید پایبند هستیم و به جز ایران در هیچ کشور دیگری بازی نخواهیم کرد و تن به این ذلت نمی‌دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: روز گذشته هم در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفتم تمامی ۲۴ کشوری که در کمیته اجرایی AFC سمت دارند در کشورمان سفیر، کاردان و رایزن فرهنگی دارند و می‌توانند گزارش اتفاق‌هایی که در کشورمان می‌افتد از آن‌ها بگیرند.


بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: برای جذب هر بازیکنی که مجیدی بخواهد تلاش می‌کنیم


خلیل زاده ادامه داد: این افراد بپرسند سفرای کشور‌های شان در ایران چگونه زندگی می‌کنند و اگر به بازی در کشور ثالث تن بدهیم به صورت رسمی اعلام کرده ایم ایران ناامن است. من، مدیران عامل سه باشگاه دیگر و مسئولان فدراسیون فوتبال گفتیم به هیچ وجه در خارج از کشور بازی نمی‌کنیم.

خلیل زاده درباره اینکه با این تفاسیر برگزار بازی استقلال با الکویت در قطر ملغی است، اظهار داشت: ما تنها در ایران با الکویت بازی می‌کنیم و در خارج از کشور بازی نخواهیم کرد.

او درباره احتمال فسخ قرارداد برخی بازیکنان استقلال در صورت شرکت نکردن این تیم در لیگ قهرمانان گفت: به هیچ وجه این موضوع صحبت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار