رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از ارائه تسهیلات لازم به منظور برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی استان اصفهان در سال جاری خبرداد.

ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت:استان اصفهان با داشتن بیش از ۴ هزار واحد تولیدی و ۸۶ هزار واحد صنعتی به عنوان قطب واحد‌های تولیدی و صنعتی در کشور شناخته می‌شود و این امر باعث شده تا با حفظ این ارزش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تسهیلات و بودجه لازمی به منظور برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی استان اصفهان ارائه دهد.
 
او تاکید کرد:یکی از اقدامات مهم در تقویت واحد‌های تولیدی استان اصفهان در سال جاری برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان است که این کارگروه نقش مهمی در رفع موانع و مشکلات افزایش تولید واحد‌های تولیدی استان اصفهان ایفا می‌کند.

موفق گفت:سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیش از ۷۵۰ واحد تولیدی را در کل استان جهت حضور سرمایه گذاران بخش صنعت و تولید برنامه ریزی کرده است.

او در خصوص فعالیت واحد‌های تولیدی استان اصفهان افزود: عمده فعالیت واحد‌های تولیدی استان اصفهان شامل تولید قطعات خودرو، پتروشیمی، تولید مواد شیمیایی، تولید بسته بندی، نساجی و پوشاک است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد:۲۶۴ هزار نفر در واحد‌های تولیدی استان اصفهان مشغول به کاراند که بنا بر اعلام آمار این میزان اشتغال در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

موفق ادامه داد:در سال جاری به منظور تقویت واحد‌های تولیدی استان اصفهان و شناخت شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی نسبت به محصولات تولیدی استان اصفهان نمایشگاه ساخت داخل در سطح استان اصفهان گشایش یافت.

او اضافه کرد:نمایشگاه ساخت داخل استان اصفهان به منظور معرفی محصولات تولیدی استان اصفهان که شامل قطعات خودرو، قطعات محصولات لوازم خانگی و ماشین الات هستند را به نمایش می‌گذارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد:در حال حاضر اصلی‌ترین مآموریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ایجاد خودکفایی در حوزه ساخت قطعات مهم صنعتی است که این امر با ارائه تسهیلات و بودجه لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به واحد‌های تولیدی استان اصفهان و حمایت از تولید ملی محقق شده است.

موفق گفت:ایجاد خودکفایی و جلوگیری از واردات بی رویه قطعات مهم صنعتی توسط کشور‌های خارجی به داخل بازار کشور می‌تواند نقش موثری در رونق تولید و تقویت حوزه اقتصادی در کشور داشته باشد.

او ادامه داد:در حال حاضر واحد‌های تولیدی استان اصفهان در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

موفق اضافه کرد:استان اصفهان اولین استان در طرح ملی تاپ در کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود:در تلاشیم تا در سال آینده ۴ هزار واحد تولیدی نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.