معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: خیرین این شهرستان امسال بیش از ۱۷ میلیارد ریال به نیازمندان این نهاد کمک کردند.

رشیدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مردم سخاوتمند و نوع دوست شهرستان مهاباد درطول سالجاری ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری به خانوار‌های بی بضاعت این شهرستان کمک کردند.

او با اشاره به افتتاح مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان مهاباد، افزود: هم اکنون ۴ مرکز نیکوکاری در مناطق باغ شایگان، خیابان قاضی، خیابان پلیس و آموزش و پرورش به نام‌های ندای رحمت، مائده، امید، پیوند مدارس (فرهنگ)در سطح شهرستان فعال است و تا نیمه دوم بهمن ماه امسال ۳ مرکز دیگر آماده بهره برداری و افتتاح می‌شود.

رشیدی اضافه کرد: میزان کمک‌های مردمی از جمله صدقات، ایتام اکرام و ... ۱۶ میلیارد ریال بوده که این میزان در مقایسه با پارسال ۲۳ درصد افزایش داشته است.

او گفت: همچنین این شهرستان در دریافت جذب کمک مردمی جزو شهرستان‌های برتر استان است.

معاون مشارکت‌های مرمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد همچنین به زکات جمع آوری شده در سطح شهرستان اظهار داشت: امسال نیز ۶۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زکات به وسیله ۱۲۰ عامل در روستا‌ها نیز جمع آوری شده است که خوشبختانه این شهرستان همچنان پیشرو در پرداخت زکات است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.