کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:از روز سه شنبه با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان بارش ها ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه ناپایدار از روی استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان اصفهان امروز به صورت قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود؛ همچنین در نواحی شرقی و شمالی و بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: از روز سه شنبه با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان بارش‌ها ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم روند کاهشی دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوا در بسیاری از مناطق استان بین یک تا سه درجه سردتر می‌شود براین اساس چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

او با اشاره به بارندگی‌های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش از چوپانان با میانگین ۱.۵ میلی متر باران و سمیرم با یک سانتی متر برف گزارش شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.