وزیر آموزش و پرورش گفت: باهدف برطرف شدن مشکلات سیل زده جنوب استان، تعداد۳۵ کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان و تعداد۵۰ کانکس در بین مناطق و شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورشدر بدو ورود به فرودگاه کنارک گفت: باهدف برطرف شدن مشکلات سیل زده جنوب استان، تعداد۳۵ کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان و تعداد۵۰ کانکس در بین مناطق و شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

محسن حاجی میرزایی در بدو ورود به فرودگاه کنارک و درگفتگوباخبرنگار اظهارداشت: حوادث و بلایای طبیعی، تلخ وناگوار و زندگی انسان‌ها را تحت الشعاع قرارمی دهدو موجب ایجادمشکلات عدیده‌ای برای مردم می‌شود، لیکن میطلبدتا با اصلاح زیرساخت ها، آسیب‌های ناشی از اینگونه حوادث را کاهش دهیم.

او افزود: این حوادث گاهی مجالی برای تشخیص الویت هاو نیاز‌های مهم و حیاتی در بسیاری از مناطق می‌شودومی تواندهشداری برای توجه و دقت بیشتردر رعایت مساوات و عدالت توزیع امکانات باشد.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت:درسیل اخیرسیستان و بلوچستان بسیاری از فضاهاواماکن آموزشی دچارآسیب شده اند، به گونه‌ای که ۵۶ مدرسه نیازمندتخریب و بازسازی و ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات دارند.

حاجی میرزایی تصریح کرد:خوشبختانه با همت، تدبیر و ورود موثر خیرین نیک اندیش تعداد۲۰ مدرسه توسط این عزیزان احداث خواهد شد و دربرنامه‌ای دیگر ۶ استان را بعنوان استان‌های معین به منظور همیاری با سیستان و بلوچستان ماموریت داده ایم.

او از ارسال ۳۵ کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان و ۵۰ کانکس برای برطرف نمودن کوتاه مدت مشکلات مدارس اسیب دیده خبرداد و خاطرنشان کرد:باهدف رفع کامل این مشکلات علاوه بر اقدامات یادشده برنامه‌هایی میان مدت و بلندمدت نیز پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار