آغاز رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی استان خبر داد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نخستین روز از هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون استان، صبح امروز دو‌شنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۸ با رقابت ۴ گروه نمایشی در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز آغاز شد.

او افزود: نوبت صبح این جشنواره که پس از مراسم افتتاحیه در حال برگزاری است در آن گروه‌های نمایش «دوستی خاله خرسه» به کارگردانی فروغ افشاریان از شهرستان دزفول و نمایش «مانداب» به کارگردانی نیوشا آریا راد از اهواز، به روی صحنه می‌روند.

کیانی اظهار داشت: در نوبت عصر نخستین روز هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون خوزستان نیز گروه‌های نمایش «سلطان سنا آباد» به کارگردانی مرضیه عویدی از ملاثانی و «تولدی دوباره» به کارگردانی فاطمه حسن نسب از بهبهان نمایش‌های خود را اجرا می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «کوروش سروش پور» مدرس دانشگاه، «آرش سهرابی» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و «علی‌اکبر پشم فروش» کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه داوران این جشنواره هستند و آثار این بخش از جشنواره را ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.