مشاور رئیس جمهور گفت: مقارن شدن ۲۲ بهمن با چهلم سپهبد شهید سلیمانی است و به همین منظور راهپیمایی امسال، پرشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

آشنا/ انتخایات/حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکنش آمریکا در مقابله با دو رویداد مهم ۲۲  بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران گفت: برگزاری این رویدادها  پایان مسیر و اقدامات ایران در مقابل با آمریکا نیست؛ ۲۲ بهمن امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ چرا که ۲۲ بهمن مقارن با چهلم سپهبد شهید سلیمانی است و به همین منظور راهپیمایی امسال، پرشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

آشنا با بیان اینکه اکنون در حال آماده‌سازی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: دوم  اسفند یکی از روز‌های اوج رقابت‌های انتخاباتی در کشور است.

او اظهار کرد: رقابت انتخاباتی آزاد، سالم و شفاف باعث می‌شود تا همه گروه‌ها بدانند که نماینده‌ای در میان انتخاب شوندگان دارند و همچنین مردم باور کنند که نمایندگان دوره جدید مجلس شورای اسلامی،  می‌توانند با قدرت بیشتر مشکلات  را حل کنند.

مشاور رئیس جمهور در پایان گفت: امیدواریم که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، همبستگی میان مردم را افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار