بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس با وجود شایعاتی که در مورد عدم بازگشت او به ایران بود، اما هفته گذشته به تهران آمد و جلسه‌ای هم با مسئولان باشگاه در مورد مشکلات و طلبش برگزار کرد

یک جای کار بشار رسن می‌لنگد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از بازگشت بشار برخی رسانه‌ها از پیشنهاد‌های عربی و ترکیه‌ای این بازیکن ملی‌پوش عراقی خبر می‌دادند. با این حال بشار رسن به تهران برگشت؛ در حالی که با استناد به ماده ۱۴ قانون مکرر نقل‌وانتقالات به خاطر تاخیر در پرداخت طلبش می‌توانست قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند. بشار رسن از ابتدای فصل تاکنون دریافتی ناچیزی داشته و حدود ۴۲۰ هزار دلار طلب معوقه دارد و باشگاه‌ها بار‌ها به او وعده امروز و فردا داده، اما خبری از پرداخت پول نشده است. با وجود بازگشت بشار به تهران و حضور در تمرین، باشگاه فعلا کاری برای این بازیکن عراقی انجام نداده حتی سایت اسپورت عراق مدعی شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی پول بلیت برگشت بشار رسن از دبی به تهران را نیز پرداخت نکرده و او از جیب خودش آن را پرداخت کرده است. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس با اوساگونا، بازیکن آفریقایی توافق کرده و با استوکس بازیکن ایرلندی در حال مذاکره هستند و برخی حتی از توافق طرفین خبر داده‌اند. قطعا مذاکره با این بازیکنان خارجی و توافق با آن‌ها با جیب خالی نمی‌شود و باید حداقل پرداختی کمی به آن‌ها یا بازیکنان صورت گرفته باشد. گویا این مسائل از چشم بشار دور نمانده و این بازیکن عراقی و مدیربرنامه‌هایش اتفاقات چند روز اخیر باشگاه را به خوبی رصد کرده و به خاطر همین تبعیض و تناقض‌گویی از مسئولان باشگاه شاکی و دلخور هستند. آن‌ها معتقدند اگر باشگاه پول ندارد پس چگونه هم سرمربی جدید جذب کرده و هم با ۲ بازیکن خارجی وارد مذاکره شده است؟ اگر هم پول هست چرا طلب بشار پرداخت نمی‌شود؟

برخی رسانه‌های منطقه‌ای و داخلی مدعی‌اند بشار رسن پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های کشور‌های ترکیه، اسپانیا، عربستان سعودی و امارات داشته و دارد، اما حاضر به جدایی از پرسپولیس نشده است! به نظر می‌رسد یک جای کار در مورد بشار رسن می‌لنگد. اگر او از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر بدقولی و عدم پرداخت مطالباتش شاکی بوده چرا به ماده ۱۴ مکرر فیفا استناده نکرده و مثل گابریل کالدرون، سرمربی سابق و آرژانتینی پرسپولیس قراردادش را یک‌طرفه فسخ نکرده است؟ اگر ادعای رسانه‌ها در مورد پیشنهاد‌های بشار رسن درست باشد این بازیکن عراقی دغدغه‌ای هم بابت تیم آینده‌اش هم نداشته و خیلی راحت و سریع می‌توانست با یک باشگاه متمول غیرایرانی قرارداد ببندد پس چرا چنین نکرده است؟ ظاهرا بحث پیشنهاد‌های ریز و درشت بشار واقعیت ندارد و به احتمال زیاد این خبرسازی توسط مدیربرنامه او و دوستان رسانه‌ای‌اش انجام می‌شود تا اینگونه باشگاه پرسپولیس را برای پرداخت هرچه زودتر طلبش تحت فشار قرار دهد. البته بشار رسن حق دارد دنبال طلبش باشد؛ بازیکنی که عملکرد خوبی هم داشته و از معدود بازیکنان عراقی بی‌حاشیه شاغل در فوتبال ایران بوده و هست. اما بشار و دیگر بازیکنان پرسپولیس قطعا می‌دانند که شرایط باشگاه به لحاظ اقتصادی خوب نیست و آن‌ها با تعامل و درک متقابل می‌توانند این بحران را به سلامت پشت سر بگذارند. به جز بشار رسن بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم با همین مشکل مواجه است با این تفاوت که رسانه‌ها فعلا برای او مشتری جدیدی رو نکرده‌اند!

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.