مهم‌ترین حوادث امروز (سی ام دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه سی ام دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی خرمشهر با اقدام اطلاعاتی ۸ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۷ فقره سرقت از قبیل خودرو، وسایل خودرو، منزل، مغازه، اماکن خصوصی، اماکن دولتی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند، ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

تیراندازی هوایی پلیس برای متفرق کردن برهم زنندگان نظم عمومی  

ستوان سالاری معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: تصاویری که با مضمون تیراندازی هوایی در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به درگیری چند جوان است که در پی اختلافات خانوادگی شب گذشته در خرمشهر با یکدیگر درگیر شدند.

او افزود: پلیس به منظور خاتمه دادن به این درگیری به تیراندازی هوایی دست زده است.

در این درگیری ۳ فرد بر هم زننده نظم عمومی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.