نماینده آمریکایی: آمریکا از سال ۱۹۷۹ بیش از ۴۰ درگیری داشته است

نماینده ایالت کالیفرنیا در کنگره آمریکا با تاکید بر این که این کشور از سال ۱۹۷۹ بیش از ۴۰ درگیری داشته است اعلام کرد آمریکا باید جنگ‌های بی پایان را متوقف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رو خانا، عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا در پیامی توییتری با تاکید بر این که ایالات متحده از سال ۱۹۷۹ بیش از ۴۰ درگیری داشته است اعلام کرد آمریکا باید جنگ‌های بی پایان را متوقف کند و هدایت نبرد با تغییرات اقلیمی را برعهده گیرد.

نماینده ایالت کالیفرنیا نوشت: «چین، به رغم (ادعای) نقض شدید حقوق بشر، از سال ۱۹۷۹ به این سو وارد هیچ جنگی نشده است. در حالی که ایالات متحده در همین مدت زمانی، بیش از ۴۰ درگیری داشته است؛ آمریکا باید جنگ‌های بی پایان را متوقف کند و هدایت نبرد با تغییرات اقلیمی را برعهده گیرد.»

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

پارلمان عراق پنجم ژانویه در جلسه‌ای ویژه و با رای اکثریت نمایندگان طرح خروج نیرو‌های بیگانه از این کشور را تصویب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
باید آمریکا های نظامی متجاوز از همه کشورها بیرون کرد تابه کشورشان برگردند تا جهان روی آرامش را ببیند
آخرین اخبار