مرگ تدریجی اسرای بیمار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

خبرگزاری وفا اعلام کرد ۱۲ اسیر فلسطینی در زندان «الرمله» با مرگ تدریجی مواجه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، ۱۲ اسیر بیمار فلسطینی که در زندان الرمله هستند، از شرایط بسیار بد بهداشتی و بازداشت رنج می‌برند و به علت سیاست بی‌توجهی عمدی مسئولان اسرائیلی و مدیریت زندان‌ها به اوضاع جسمانی و پزشکی آن‌ها با مرگ تدریجی روبرو هستند.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسرای بیمار فلسطینی که در زندان الرمله هستند از سیاست کشتار عمدی رنج می‌برند بگونه‌ای که خدمات پزشکی و بهداشتی و درمانی در این زندان ارائه نمی‌شود و دارو‌های لازم در اختیار اسرای بیمار قرار نمی‌گیرد.

این سازمان اعلام کرد: خالد شاویش، منصور موقدة، معتصم رداد، ناهض الأقرع، صالح صالح، رامی مصطفی، جمال زید، محمد صباغ، سامر العربید، کتیبة الشاویش، احمد سعادة، احمد زهران اسرای بیمار در زندان الرمله هستند. علاوه بر این إیاد رضوان، سامر ابو دیاک، علیان عمور و أحمد ابو خضیر چهار اسیر دیگر هستند که تحت نظر قرار دارند.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی اظهار کرد: شرایط اسرای بیمار در زندان الرمله نسبت به زندان‌های دیگر بسیار سخت‌تر است، زیرا در آنجا اسرای زخمی به ضرب گلوله، معلول و فلج وجود دارد و برخی از اسرا نیز به بیماری و تومور‌های بدخیم مبتلا هستند که سالهاست از تشدید بیماری و سیاست بی توجهی پزشکی رنج می‌برند.

اسرای بیمار در زندان الرمله همچنین از تعلل در پاسخ دادن به درخواست هایشان برای آزادی زودهنگام به علت شرایط جسمانی خود گله‌مند هستند. وکلای مدافع این اسرا این موضوع را به کمیته‌های ویژه اسرائیلی ابلاغ کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار