رئیس پلیس راه استان اردبیل از امداد رسانی پلیس به ۲۴۲ نفر از رانندگان گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با تلاش مجموعه پلیس راه استان از شب گذشته و از زمان شروع بارش برف تاکنون به ۲۴۲ نفر از رانندگان و سرنشنیان خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی استان اردبیل امداد رسانی شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و عبور و مرور جریان دارد، اظهارداشت: عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌ها نیز با تلاش راهداران سختکوش استان ادامه داشته و تردد در گردنه‌های خلخال -اسالم و صائین به دلیل کولاک مقطعی برف و یخبندان، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به کولاک مقطعی برف در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تا پایداری شرایط جوی و خاتمه بارش برف، حتی الامکان از انجام سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم، حتما تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.