معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی را فرصتی نو در جهت سرمایه گذاری و کاهش هزینه‌ها دانست و گفت: تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ درصد به متقاضیان خرید پهپاد اختصاص داده می‌شود.

متقاضیان خرید پهپاد از تسهیلات کم بهره برخوردار می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی کمالی مقدم شناسایی و معرفی فناوری‌های نوین و انتقال آن به عرصه‌های کشاورزی را یکی از اهداف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برشمرد و گفت: در این راستا سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری شرکت دانش بنیان سیرنگ گارگاه‌های آموزشی-ترویجی را در شهرستان‌های مرودشت، سپیدان، کازرون و شیراز با حضور علاقمندان و فعالان برگزار کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در جهت بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و ارائه خدمات مطلوب، متقاضیان خرید پهپاد با مراجعه به جهاد کشاورزی و دریافت معرفی نامه از تسهیلات کم بهره پنج ساله با کارمزد ۴ درصد بهره مند می‌شوند.

او، کاهش مصرف سموم، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها، رعایت مسایل زیست محیطی، عدم تماس مستقیم سمپاش با اپراتور و بدون لهیدگی محصول را از جمله مزایای مهم استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی دانست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار