مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: به زودی ساخت ایستگاه‌های یک و دو آتش نشانی شهر کرمان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: با توجه به اینکه این ایستگاه‌ها در نقاط مرکزی و حساس شهر قرار دارند و باید علاوه بر مقاوم بودن به فضا‌های جدیدی مجهز شوند، بر همین اساس ایستگاه‌های شماره یک واقع در میدان قرنی (شهدای نیروی انتظامی) و ایستگاه شماره دو واقع در بلوار شهید عباسپور (جاده تهران) باید تخریب و مجدداً ساخته شود.

او افزود: با حمایت شهردار کرمان، عملیات ساخت این دو ایستگاه به زودی آغاز خواهد شد.

میرزایی تصریح کرد: تلاشمان بر آن است با حمایت‌های شهردار کرمان، ساختمان جدید آتش نشانی در چند طبقه و در بخش‌های مختلف به خصوص بخش آموزش ساخته شود.

اوبیان داشت: بر اساس استاندارد‌های جهانی به ازای هر ۵۰ هزار نفر باید یک ایستگاه آتش نشانی ساخته شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ ایستگاه اتش نشانی در شهر کرمان فعال است که خوشبختانه توانسته ایم حوادث شهر کرمان را پوشش دهیم، ولی برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی باید هفت ایستگاه دیگر در شهر کرمان با توجه به پراکندگی و افزایش جمعیت و آمار حوادث مترقبه و غیرمترقبه ساخته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار