بارش برف که از عصر شنبه در برخی از جاده‌های استان آغاز شده بود صبح یکشنبه با شدت بیشتر و به شکل کولاک اغلب راه‌های اصلی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

شرایط جوی و محدودیت‌های ترافیکی جاده های خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارت تصویری راهداری استان هم اکنون بارش برف در باخرز، مه ولات، تربت جام، سرخس، بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه، بجستان، سرولایت، خوشاب، جغتای و محور‌های خواف - تایباد، شادمهر - کاشمر، تربت حیدریه - باغچه (تا محدوده گرماب)، کاشمر - نیشابور (ریوش)، سبزوار - بردسکن، سبزوار - اسفراین (بید برغمد)، درگز - قوچان (تیوان) و آزادراه مشهد - باغچه را سفیدپوش کرده است.
 
جاده ی سبزوار با بارش باران همراه است و مه گرفتگی در جغتای و محور‌های تربت جام - صالح آباد، مشهد - کلات، باغچه - تربت حیدریه و درگز - قوچان وجود دارد.

 بدلیل بارش برف، کولاک، لغزندگی سطح محور و عدم دید افقی کافی، تا اطلاع ثانوی تردد برای وسائط نقلیه سنگین در محور تربت جام - صالح آباد و بالعکس و برای خودرو‌های مفصلدار و تریلر‌ها در محور‌های سبزوار - اسفراین و بالعکس و درگز - قوچان و بالعکس ممنوع بوده و تردد برای وسائط نقلیه سبک در محور تربت جام - صالح آباد و بالعکس فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر می‌باشد.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.