اسرائیل کاتس: تحریم حزب الله گامی در جهت مقابله با ایران است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از اقدام انگلیس در تحریم حزب‌الله مدعی شد که این اقدام را در دیدار خود با وزیر خارجه انگلیس مطرح کرده بود.

اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری با این ادعا که تحریم حزب‌الله لبنان را در دیدار خود با وزیر خارجه انگلیس مطرح کرده بود از اقدام دولت انگلیس برای تحریم حزب الله تشکر کرده و آن را گامی در جهت مقابله با ایران توصیف کرد.

کاتس نوشت: «از دولت انگلستان به دلیل اعمال تحریم علیه شاخه سیاسی حزب‌الله، که یک سازمان تروریستی اعلام شده، قدردانی می‌کنم. این دستاوردی بزرگ در مبارزه اسرائیل با ایران و نایبانش است.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار تصویری از دیدار چند هفته پیش خود با وزیر خارجه انگلیس، اعلام کرد: «در دیداری که با دومینیک راب داشتم، این درخواست را مطرح کردم و از او بابت این گام متشکرم.»

این در حالی است که خزانه‌داری انگلیس در چارچوب سیاست‌های خصمانه خود علیه محور مقاومت، جنبش حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

پیش از این نیز مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا طی اظهار نظری خصمانه در صفحه توئیتر خود، حزب‌الله لبنان را عامل بمب‌گذاری در مرکز یهودیان آرژاتین در سال ۱۹۹۴ معرفی کرد و از تمام کشورها خواست تا این جنبش را در لیست تحریم‌های خود قرار دهند. 

این ادعای وزیرخارجه آمریکا در حالی مطرح شده که تاکنون هیچ سندی از دخالت غیرمستقیم و یا مستقیم ایران و حزب‌الله در این انفجار منشر نشده و رئیس جمهور سابق آرژانتین هم بر این موضوع تاکید کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار