مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بوشهر از صدور ۲۲ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تاسیسات مرتبط با این حوزه خبر داد.

۲۲ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تاسیسات مرتبط صادر شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین ارسطو زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بوشهر,بیان کرد: توسعه گردشگری استان با تلاش فعالان گردشگری ادامه دارد که در همین راستا از ابتدای سال تا کنون ۲۲ موافقت اصولی به منظور احداث و اجرای پروژه‌های گردشگری، صادر شده است.

او افزود: مجوزها در حوزه های چون مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، هتل، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری اقامتگاه بومگردی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴۶۰ میلیارد ریال صادر شده و در حال اجرا است .

 مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بوشهر تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری یکی از اولویت‌های این اداره کل بوده که تمام توان خود را در خصوص رشد گردشگری استان به کار گرفته ایم و همچنین در کنار صدور چنین مجوز‌هایی با واگذاری اماکن تاریخی و احیا‌ی دوباره آن‌ها با کاربری تفریحی، فرهنگی و پذیرایی ظرفیت پذیرش استان در این حوزه بالا خواهد رفت.

ارسطوزاده با اشاره به نظارت بر احداث واحد‌های گردشگری اقامتی از ابتدا تا اتمام پروژه‌ها بیان کرد: صدور مجوز‌ها پس از طی مراحل قانونی از مراجع ذیربط و در اختیار داشتن پروانه کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.