بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به خاطر استانی که در آن متولد شده ام به گل گهر سیرجان پیوستم.

احمد زنده روح بازيکن تيم فوتبال گل گهر سيرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قراردادش با این تیم بیان کرد:  در فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد خوب از تیم‌های مختلف داشتم. اما از آنجایی که من کرمانی هستم با تیم استانم به توافق رسیدم و امیدوارم با این تیم به موفقیت دست پیدا کنم.

او افزود: گل گهر از نظر سخت افزاری شرایط خوبی دارد و امیدوارم با کمک اعضای تیم، هواداران و باشگاه به هدفی که داریم برسیم. گل گهر استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد و مطمئنا در نیم فصل دوم می‌توانم آبروی فوتبال استان را حفظ کنیم.

او در مورد جدایی از تیم ماشین سازی تبریز بیان کرد: خطیبی مخالف جدایی من از ماشین سازی بود و او همیشه به من لطف دارد. اما در نهایت باشگاه گل گهر رضایت ماشین سازی را جلب کرد تا در نهایت به سیرجان بیایم. شرایط باشگاه ماشین سازی به طوری بود که رضایتنامه من را زودتر از حد انتظار دادند. من  همچنین تمام طلبم را به ماشین سازی بخشیدم.

زنده روح در ادامه بیان کرد: مجید جلالی مربی کار کشته‌ای است که سابقه بالایی در لیگ برتر دارد و امیدوارم تفکرات جلالی را در زمین پیاده کنیم چراکه تفکرات او سهم بالایی در رسیدن ما به هدفمان که ماندن در لیگ برتر است دارد.


بيشتر بخوانيد: رفیعی در یک قدمی گل گهر سيرجان


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار