انتشار تصاویر جدید از شورلت اکویناکس

تصویر جدید منتشر شده از خودرو جدید شورلت نشانگر تغییرات بسیار کم و جزئی در این مدل نسبت به نسل قبل آن است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید نام خودرو شورلت اکویناکس به گوش شما آشنا باشد، این محصول همان خودرویی است که سال پیش زیر حجم بالایی از استتار دیده شد. خودرو شورلت که با عنوان، Chevy Equionx نیز از آن یاد می‌شود، در زمان تست فنی سال ۲۰۱۹ با پارچه‌هایی به رنگ سیاه و سفید تازئیین شده بود تا عکاسان نتوانند از طراحی آن تصویری به دست آورند. حال پس از منتشر شدن چند عکس از این خودرو منابع خبری مدعی شده‌اند که این عنوان تا چند هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. تصویر منتشر شده نشانگر تغییرات جزئی در این نسخه از شورلت نسبت به نسل قبلی‌اش است.

انتشار تصاویر جدید از شورلت اکویناکس

جزئیات تغییرات شورلت اکویناکس

از تغییرات این مدل می‌توان به چراغ‌های قسمت جلو خودرو اشاره کرد. طراحی این چراغ‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتواند دو سطح متفاوت از نور را منتشر کند. چراغ‌های مه شکن، اما طراحی متفاوت‌تر و منحصر به فردی دارند، با این حال این تغییرات آنقدر بزرگ نیستند که در نگاه اول به چشم بیایند. در عقب خودرو، چراغ‌های ترمز بدون هیچ‌گونه تغییری قرار گرفته‌اند. در پایین این چراغ‌ها، قسمتی به نور دنده عقب اختصاص داده شده است. خالی از لطف نیست که بگوئیم سپر عقب این خودرو نیز به نظر جدید و متفاوت است.

انتشار تصاویر جدید از شورلت اکویناکس

بعضی منابع خبری در صفحات مجازی مانند توئیتر بر این باورند که خودرو شورلت اکویناکس به همراه یک گیربکس نه دنده‌ای به بازار عرضه می‌شود. این شایعه سال پیش نیز در زمان انتشار تصاویر استتار شده، پخش شده بود و نظر خیلی از طرفداران این شرکت را به خود جلب کرده بود. به نظر می‌آید که کمپانی شورلت قصد دارد تا موتور توربو شارژ ۲.۰ لیتری را بر روی این محصول خود قرار دهد. این شرکت پیش‌تر نیز از این موتور برای خودرو‌های دیگر نیز استفاده کرده بود و جواب مثبتی از سوی خریدارانش کسب کرده بود. لازم به ذکر است که علت این تغییر بسیار کم در طراحی این خودرو آن است که این محصول در سال پیش در بین ۱۰ خودرو پر فروش سال ۲۰۱۹ قرار گرفت. در نتیجه طراحان و مسئولین دست از اجرای هرگونه تغییر اضافی برداشتند.


بیشتر بخوانید: معرفی لوکس‌ترین خودروی تمام الکترونیک آئودی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار