موسوی منش گفت:به همین خاطر امسال در اقداماتی اجرائی ضمن آماده‌سازی المان‌های ویژه نوروزی با هماهنگی مناطق فضا‌هایی را برای استقرار اِلمان‌ها مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیدمحمد موسوی‌منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته جانمایی مناسبی در اِلمان‌های نوروزی در سطح شهر نداشتیم،گفت:به همین خاطر امسال در اقداماتی اجرائی ضمن آماده‌سازی المان‌های ویژه نوروزی با هماهنگی مناطق فضا‌هایی را برای استقرار اِلمان‌ها مشخص شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه پلان لازم این اِلمان‌ها ارائه شده تا مناطق بدانند در چه محوطه‌ای می‌توانند فضاسازی انجام دهند، عنوان کرد: تلاش داریم اِلمان‌هایی به روز و شاداب را برای نوروز متناسب با شرایط شهر قم آماده کنیم.

موسوی‌منش با تاکید بر اینکه جانمایی بهتر می‌تواند به اثربخشی کار‌ها کمک کند، تصریح کرد: این فضا‌ها به مناطق ابلاغ شده تا اقدامات لازم در خصوص آماده‌سازی و تامین فضای مناسب برای استقرار اِلمان‌ها انجام پذیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه امسال باید طراحی ستاد‌های اطلاع‌رسانی شهرداری در سطح شهر یکسان باشد، یادآورشد: سال گذشته این اتفاق نیفتاد در صورتی که می‌توانستیم با طراحی واحد این ستاد‌ها را تبدیل به یک اِلمان مطلوب و اثربخش شهری کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.