علوی: فدراسیون فوتبال برای دفاع از حق باشگاه‌ها ایستادگی می‌کند

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم فدراسیون فوتبال برای دفاع از حق  باشگاه‌ها تا لحظه آخر ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره سلب میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از اینکه نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی نمایندگان کشورمان جهت در کشور ثالث را دریافت کردیم بلافاصله چندین جلسه  با حضور  نمایندگان کشورمان برگزار کردیم. به  هر حال مستحضر هستید که بهترین و خاطره انگیزترین مسابقات و رخداد‌ها را در عرصه‌های بین المللی در کشورمان رقم زده ایم.

او ادامه داد: امسال تیم‌های پرطرفدار ما از جمله تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و جلسه‌ای را با حضور این تیم‌ها امروز در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم. به طور حتم فدراسیون فوتبال در این زمینه برای دفاع از منافع ملی و حقوق به حق  باشگاه‌ها تا لحظه آخر ایستادگی خواهد کرد و پیگیری‌ها در این زمینه آغاز شده و به طور حتم به استحضار ملت شریف ایران می‌رسانیم.

علوی: فدراسیون فوتبال برای دفاع از احقاق حق باشگاه‌ها ایستادگی می‌کند

فدراسیون فوتبال و مردم خواستار برگزاری بازی ها در کشورمان هستند 

علوی درباره اینکه بیانیه ۴ باشگاه صادر شده است که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند و آیا این موضوع درست است، گفت:  به هر حال این موضوع در کمیته مسابقات مطرح شده است و باید در هیئت اجرایی مورد تصویب قرار بگیرد، اما به طور حتم در صورتی که این اتفاق رخ بدهد باشگاه‌ها تصمیم خود را اجرایی خواهند کرد. فدراسیون فوتبال و مردم کشورمان از شب گذشته از حق باشگاه‌های کشورمان دفاع کرده اند و خواستار برگزاری بازی‌ها در کشورمان هستند.  

وزیر ورزش و جوانان تعهدات امنیتی ارائه کرده  است 

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برنامه این فدراسیون برای ضایع نشدن حق باشگاه‌های کشورمان بیان کرد: مکاتبات و نامه‌های متعددی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد و در یکی، ۲ سال اخیر شاهد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور رئیس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورمان بوده ایم و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در این خصوص وجود نداشت. خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت از طرف وزیر ورزش و جوانان تعهدات امنیتی در این باره به کنفدراسیون فوتبال آسیا  داده شد تا از حقوق باشگاه‌ها و هواداران پرشور دفاع شود.

علوی: فدراسیون فوتبال برای دفاع از احقاق حق باشگاه‌ها ایستادگی می‌کند

زمان بازی پلی آف استقلال و شهر خودرو به طور رسمی تغییر نکرده است 

علوی درباره اینکه اگر باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنند با محرومیت مواجه می‌شوند و آیا فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می‌کند یا نه! گفت: به طور طبیعی این موضوع طبق قوانین و مقررات مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما اگر این تصمیم قطعی شود یک توهین به فوتبال کشورمان خواهد بود. فراموش نکنید که کنفدراسیون فوتبال آسیا به هواداران پرشور کشورمان نیاز دارد.  

او درباره اینکه بازی پلی آف تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو با حریفان آسیایی خود تغییر کرده است، گفت: نه در این زمینه جمع بندی و اعلام رسمی صورت نگرفته است. در حال حاضر هنوز در این باره اطلاع رسمی نکرده اند. به هر حال فدراسیون فوتبال  از روز گذشته موضع رسمی خود را اعلام کرده  و مکاتبات و ارتباطات  با کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان است و نتیجه اش را به اطلاع عموم می‌رسانیم.  


بیشتر بخوانید: میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث!


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۳۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سیاست در ورزش. انصراف از شرکت در بازیهای آسیایی بهترین پاسخ است. اول عربستان را جدا کردند حالا بقیه را .
Iran (Islamic Republic of)
rahgozar
۱۸:۳۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
با سلام حالا که این عرب ها لیاقت ما رو ندارند پیشنهاد میدهم که ما به منظقه شرق برویم و استرالیا بیاد غرب. درسته هزینه و خستگیش زیاده اما کمتر از بازی در کشور ثالث و زیر یار حرف زور عربها نمیرویم و جریمه نمی شویم. و در نهایت به پیشرفت فوتبالمون هم کمک می کنه
آخرین اخبار